Totuși, nu este o veste atât de proastă pentru Bad Bunny: albumul său din 2022 „Un Verano Sin Ti” a fost cel mai difuzat album de la Spotify pentru al doilea an consecutiv, înregistrând 4,5 miliarde de streamuri la nivel global.
Potrivit Spotify Wrapped, Swift a fost artistul cu cea mai mare audiență din 2023 la nivel global, cu peste 26,1 miliarde de streamuri de la 1 ianuarie. Asta înseamnă că puterea pop a detronat-o pe starul reggaetón din Puerto Rica, Bad Bunny, care a deținut titlul râvnit timp de trei ani la rând. începând din 2020.
El este pe locul doi în 2023, urmat de The Weeknd pe locul al treilea, Drake pe locul al patrulea și muzicianul regional mexican Peso Pluma pe locul cinci.
Totuși, nu este o veste atât de proastă pentru Bad Bunny: albumul său din 2022 „Un Verano Sin Ti” a fost cel mai difuzat album de la Spotify pentru al doilea an consecutiv, înregistrând 4,5 miliarde de streamuri la nivel global. În această categorie, „Midnights” al lui Taylor Swift ocupă locul al doilea, cu „SOS” al lui SZA pe locul trei. Toate cele trei albume au fost lansate anul trecut.
Primele cinci sunt completate cu albumul The Weeknd din 2016 „Starboy” și „Mañana Será Bonito” al lui Karol G, singura lansare din 2023 care a atins vârful.
Imnul de împuternicire al lui Miley Cyrus „Flowers” este cea mai difuzată melodie a anului de la Spotify, cu 1,6 milioane de streamuri la nivel global.
„Kill Bill” de SZA este a doua cea mai difuzată melodie a anului, în timp ce „As It Was” a lui Harry Styles, Jung Kook, membru BTS, cu „Seven” al lui Latto, și „Ella Baila Sola” a lui Eslabon Armado și Peso Pluma. a treia, a patra și, respectiv, a cincea.
În SUA, dominația lui Swift a continuat – ea a fost cea mai ascultată artistă de pe platformă, urmată de Drake și starul country Morgan Wallen. „Last Night” a lui Wallen a fost cel mai ascultat cântec, iar „One Thing at a Time” a fost cel mai difuzat album.
Marți, Apple Music a anunțat că „Last Night” al lui Wallen a ajuns pe primul loc în topul său global de cântece în 2023. A fost un an banner pentru cântec, care a rămas, de asemenea, în topul Billboard Hot 100 timp de 16 săptămâni, egalând Luis Fonsi și Daddy Yankee feat. „Despacito” al lui Justin Bieber pentru titlul de a doua cea mai lungă domnie din istoria de 65 de ani a Hot 100.