A început realizarea studiului geotehnic pentru Drumul Expres București – Târgoviște

Date:


CNAIR anunță că au demarat investigațiile geotehnice pentru stabilirea parametrilor de dimensionare a soluțiilor tehnice și a structurilor, ce vor fi prevăzute în Studiul de Fezabilitate al drumului expres București – Târgoviște.

Lucrări Valahia Expres. FOTO CNAIR

Lucrări Valahia Expres. FOTO CNAIR

Pentru întocmirea studiului geotehnic se vor executa aproximativ 207 foraje geotehnice cu adâncimi cuprinse între 6 m și 30 m, însumând aproximativ 4.200 ml de foraje.

Traseul Drumului Expres București – Târgoviște are o lungime de aproximativ 62 km și traversează județele Ilfov (Unitățile Adminstrativ Teritoriale Corbeanca și Buftea) si Dâmbovița (Unitățile Adminstrativ Teritoriale Crevedia, Niculești, Butimanu, Cojasca, Bilciurești, Cornățelu, Dobra, Băleni, Bucșani, Comișani, Văcărești, Ulmi și Târgoviște), asigurând conectarea la rețeaua existentă de drumuri naționale și județene prin 6 noduri rutiere.

Lucrări Valahia Expres. FOTO CNAIR

Lucrări Valahia Expres. FOTO CNAIR

În toamna anului 2021, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat contractul cu câștigătorul licitației pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate și fezabilitate necesare construcției drumului expres București – Târgoviște.

Ofertantul desemnat câstigător este SC TPF INGINERIE SRL. Valoarea estimată a contractului este de 11,51 milioane de lei fără TVA.

Durata contractului este de 2 luni pentru elaborarea Studiului de Prefezabilitate și 18 luni pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate.

Realizarea acestui drum expres va face posibilă conectarea orașului Targoviste cu sectorul de Autostradă de Centură a Municipiului Bucuresti Nord (A2) și cu drumul expres Găești – Târgoviște – Ploiești.

În cadrul proiectului vor fi realizate următoarele:

-️ Poduri în lungime de 2,3 km;

– Două spații de servicii;

– Un centru de întreținere și coordonare;

– 6 noduri rutiere;

– 32 de lucrări de artă;

– 124 km de drumuri de întreținere;

– 250 km de șanturi și rigole.

În paralel cu proiectarea Drumului Expres București – Târgoviște, CNAIR are contracte de proiectare și execuție semnate cu turcii de la Esta pentru modernizarea DN 71 Târgoviște – Sinaia (lărgire la 4 benzi) respectiv modernizare (fără lărgire) pentru tronsonul Târgoviște – Sinaia. Modernizarea și lărgirea DN 7/DN 71, șosele care tranzitează localitățile a fost subiectul unei dispute tehnice despre care fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă susținea că este o soluție de secol XX.



Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

STIRI POPULARE

MAI MULTE STIRI
Related

Chef Cătălin Scărlătescu va găti scrumbie, în Duminica Floriilor, pe Faleza Dunării din Galați

Chef Cătălin Scărlătescu vine la tradiționalul Festival al...

Un sindicat al poliţiştilor francezi ameninţă să perturbe ştafeta torţei olimpice la JO de la Paris

Sindicatul poliţiştilor francezi Alliance a ameninţat marţi că...

Ouăle brune vor dispărea din supermarketuri. Care este motivul

Ouăle brune vor dispărea de pe rafturile supermarketurilor,...